Notowania

polska
28.01.2010 10:50

Codemedia wygrał w przetargu na obsługę Tchibo Direct

Celem przetargu było wyłonienie zespołu składającego się z domu mediowego online oraz agencji interaktywnej, które mają odpowiadać za obsługę kanału Tchibo Direct w Polsce. Zwycięska agencja prowadzić będzie działania wizerunkowo-sprzedażowe online oraz wspierać prowadzenie i rozwój sklepu internetowego tchibo.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Celem przetargu było wyłonienie zespołu składającego się z domu mediowego online oraz agencji interaktywnej, które mają odpowiadać za obsługę kanału Tchibo Direct w Polsce. Zwycięska agencja prowadzić będzie działania wizerunkowo-sprzedażowe online oraz wspierać prowadzenie i rozwój sklepu internetowego tchibo.pl.

W przetargu wzięło udział pięć największych grup, między innymi Grupa ADV reprezentowana przez Codemedia oraz agencję interaktywną Adv.pl. Drugi etap, w którym znalazły się dwa najlepsze zespoły, ostatecznie zwyciężył team Codemedia/Adv.pl. Według Grzegorza Kurowskiego, odpowiedzialnego za kanał sprzedaży bezpośredniej w Tchibo Warszawa, Codemedia i Adv.pl wyróżniały się na tle konkurencji zrozumieniem strategii biznesowej oraz zintegrowanym i kreatywnym podejściem do rekomendacji mediowych i interaktywnych. W efekcie - zdaniem Kurowskiego - miały przedstawić propozycje najbardziej wiarygodne.

Tchibo rozpoczął również pierwszą kampanię sprzedażową online, promująca produkty z najnowszej kolekcji "Czas tylko dla Ciebie" prezentowanej na stronie sklepu internetowego tchibo.pl. Emisja reklam obejmuje standardowe formaty graficzne na serwisach odwiedzanych przez grupę docelową.

Tagi: polska, serwis, dom, reklama, rekomendacja, strona, emisja, warszawa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz