Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Codemedia wygrał w przetargu na obsługę Tchibo Direct

0
Podziel się

Celem przetargu było wyłonienie zespołu składającego się z domu mediowego online oraz agencji interaktywnej, które mają odpowiadać za obsługę kanału Tchibo Direct w Polsce. Zwycięska agencja prowadzić będzie działania wizerunkowo-sprzedażowe online oraz wspierać prowadzenie i rozwój sklepu internetowego tchibo.pl.

Codemedia wygrał w przetargu na obsługę Tchibo Direct
bEhIZsSt

Celem przetargu było wyłonienie zespołu składającego się z domu mediowego online oraz agencji interaktywnej, które mają odpowiadać za obsługę kanału Tchibo Direct w Polsce. Zwycięska agencja prowadzić będzie działania wizerunkowo-sprzedażowe online oraz wspierać prowadzenie i rozwój sklepu internetowego tchibo.pl.

W przetargu wzięło udział pięć największych grup, między innymi Grupa ADV reprezentowana przez Codemedia oraz agencję interaktywną Adv.pl. Drugi etap, w którym znalazły się dwa najlepsze zespoły, ostatecznie zwyciężył team Codemedia/Adv.pl. Według Grzegorza Kurowskiego, odpowiedzialnego za kanał sprzedaży bezpośredniej w Tchibo Warszawa, Codemedia i Adv.pl wyróżniały się na tle konkurencji zrozumieniem strategii biznesowej oraz zintegrowanym i kreatywnym podejściem do rekomendacji mediowych i interaktywnych. W efekcie - zdaniem Kurowskiego - miały przedstawić propozycje najbardziej wiarygodne.

Tchibo rozpoczął również pierwszą kampanię sprzedażową online, promująca produkty z najnowszej kolekcji "Czas tylko dla Ciebie" prezentowanej na stronie sklepu internetowego tchibo.pl. Emisja reklam obejmuje standardowe formaty graficzne na serwisach odwiedzanych przez grupę docelową.

bEhIZsSW
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)