Notowania

Przejdź na
firma
08.06.2009 12:16

Coraz częściej korzystamy z geolokalizacji

Na rynku usług mobilnych wciąż istnieje kilka obszarów do zagospodarowania.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na rynku usług mobilnych wciąż istnieje kilka obszarów do zagospodarowania.

Zgodnie z doniesieniami firmy analitycznej Compete, co trzeci posiadacz smartfona korzysta z usług opartych na geolokalizacji. Aplikacje pogodowe i nawigacyjne to najpopularniejsze narzędzia w tej grupie, za nimi plasują się lokalizatory sklepów, repertuary kin oraz informacje lokalne. Według ankiety Compete użytkownicy mają także inne, do tej pory niezaspokojone potrzeby, takie jak lokalne powiadomienia np. o korkach ulicznych.

Dla marketerów informacja dotycząca jeszcze nieodkrytych usług mobilnych powinna być kluczowa. Zapotrzebowanie na tego typu usługi stawia jednak deweloperów i firmy działające w obszarze mobile przed nowymi wyzwaniami. Dotychczas bowiem to użytkownik musiał wywołać daną akcję, od niego wymagało się "pierwszego kroku".

Nowe oczekiwania klientów wymuszają na twórcach pewnej autoreakcji na jego zmianę położenia i aktualną sytuację, samodzielnie dopasowując się do jego potrzeb. Pozostaje tylko pytanie, czy tego typu usługi nie stały by się w krótkim czasie zbyt denerwujące i nachalne.

Źródło: ReadWriteWeb

Tagi: firma, rynek, nowe, deweloper, usługi, użytkownicy, sklep, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz