Notowania

dom
27.01.2009 00:00

Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracę

Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia. *

Należące do o2.pl serwisy najdom.pl, planowo.pl i posrednio.pl wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, a serwis sportfan.pl dołączy do tworzonej przez Cormedia sieci sportowej SPORTSonline.

Razem z o2.pl chcemy realizować wspólne cele marketingowe i sprzedażowe w kilku obszarach. Nasze sieci tematyczne zyskują nowe, wartościowe serwisy, a portal o2.pl dodatkowe wsparcie w obszarze sprzedaży reklamy. To dobre i nowoczesne partnerstwo. - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny w Cormedia.

Prowadzona przez Cormedia reklamowa sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline posiada w swoim portfolio 74 witryn z kategorii budownictwo i nieruchomości. Ich łączny zasięg wynosi ponad 1,6 mln użytkowników (real users) - Megapanel PBI/Gemius, 11 2008. Natomiast SPORTSonline to nowo tworzony projekt, który obejmuje witryny o tematyce sportowej.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: dom, serwis, portal, sieci, serwisy, skład, reklamowej, karol, rozpoczynają, o2l, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz