Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Cube Group Interaktywna Agencja Roku 2009

0
Podziel się:

Cube Group SA, agencja działająca w branży e-marketingu, została wybrana Interaktywną Agencją Roku 2009 w rankingu Media & Marketing.

Cube Group Interaktywna Agencja Roku 2009

Cube Group SA, agencja działająca w branży e-marketingu, została wybrana Interaktywną Agencją Roku 2009 w rankingu Media & Marketing.

Powstała 3 lata temu zajmuje pozycję lidera wśród firm segmentu SEM/SEO w Polsce, przy czym wzrost przychodów Cube Group za 2008 rok w porównaniu z rokiem ubiegłym przekracza 45 proc.

Na dynamiczny rozwój Cube Group SA - laureata magazynu Media & Marketing - wskazują nie tylko przychody spółki za rok ubiegły oscylujące wokół kwoty 10 mln zł, ale też rozwój struktur agencji na nowych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.

W ubiegłym roku Cube Group rozpoczęła ekspansję terytorialną. Do dziś powstały dwa oddziały agencji w rejonie CEE - pierwszy na Litwie, kolejny w Łotwie, gdzie zespół Cube Group pracuje dla klientów tj.: Pirelli, Sony, czy Whirpool. W portfolio polskich klientów Cube Group są m. in. Empik, Agito, czy Commercial Union Direct.

Cube Group SA sukcesywnie rozszerza ofertę kierowaną do klienta.

Wciąż rozbudowujemy zakres usług. W naszej ofercie znajdują się nie tylko tradycyjne już działania związane z PPC, czy reklamą kontekstową. Staramy się, tak jak 3 lata temu, działać bardzo prężnie, proponując kampanie innowacyjne, dochodowe dla klienta - mówi Andrzej Cudny, dyrektor zarządzający Cube Group SA. - Naszą najnowszą ofertą jest Affiliate Management oraz Retargetowanie pozwalające reklamodawcom pozyskać, mówiąc w skrócie, "niezdecydowanych" internautów. Budujemy nową, lepszą jakość usług dostępnych na rynku nowych technologii. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych strategii komunikacji w internecie, przy czym wielki nacisk kładziemy na efekty, m. in. ROI.

Sprawdziły się też przypuszczenia firmy odnośnie cięcia wydatków na reklamę on-line w obecnej sytuacji gospodarczej. Agencja nie dość, że nie obserwuje spadku zainteresowania swoją ofertą, to odnotowuje systematyczny wzrost liczby zapytań kierowanych pod jej adresem.

Racjonalizacja wydatków na reklamę on-line jest jak najbardziej uzasadniona. Klienci rozumieją, że Cube Group pomaga w efektywnym i w pełni mierzalnym budowaniu pozycji marki i produktów naszych klientów w internecie - dodaje Marcin Hutnik, prezes zarządu Cube Group SA. - Dziękujemy wszystkim, którzy swoim zrozumieniem dla naszych działań przyczynili się do przyznania naszemu zespołowi wyróżnienia nadanego przez Media & Marketing.

Źródło: Informacja prasowa

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)