Notowania

serwis
23.02.2010 08:30

Czy MySpace faktycznie powróci?

Portal zapowiada powrót do gry dzięki nowemu projektowi strony i rebrandingowi.

Podziel się
Dodaj komentarz

Portal zapowiada powrót do gry dzięki nowemu projektowi strony i rebrandingowi.

MySpace oprócz zwykłej platformy społecznościowej ma również polecać użytkownikom treści, oraz dać im możliwość odkrywania rozbudowanej zawartości, na własną rękę.

Pomysł "activity stream", opiera się na tym, że użytkownik po załogowaniu, dostaje od serwisu rekomendacje bazujące na jego preferencjach (w podobny sposób działa Last.fm). Są to między innymi osoby, które powinien poznać, zwiastuny filmów, gry w które mógłby zagrać (możliwe, że nawet z innymi użytkownikami MySpace), artykuły, muzyka, etc.

System daje również nową możliwość reklamodawcom. Mogą oni dotrzeć do odbiorców za pomocą reklam umieszczonych w specyficznym kontekście. Nowy MySpace ma zatrzymywać użytkowników portalu oraz sprawiać, że będą do niego częściej wracać. Chce także zaproponować coś, czego nie ma Facebook.

Nowe motto MySpace brzmi "Discover and be Discovered". Mimo drzemiącego w tym pomyśle potencjału, duża część internautów podchodzi do niego sceptycznie. Niektórzy nawet złośliwie podsumowują iż "najlepszym sposobem na promocje dla MySpace, jest wejście na Facebooka i zaproszenie tam znajomych z tego portalu".

Źródło: techcrunch.com

Tagi: serwis, muzyka, reklama, pomoc, strona, rekomendacja, portal, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz