Notowania

internet
02.09.2009 08:40

Deutsche Bank wybrał MindChili

Agencja MindChili wygrała przetarg na obsługę Deutsche Bank w zakresie realizacji kampanii internetowych. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie koncepcji kreatywnych i realizację kampanii reklamowych dla produktów Deutsche Bank w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja MindChili wygrała przetarg na obsługę Deutsche Bank w zakresie realizacji kampanii internetowych. Została wyłoniona spośród pięciu agencji interaktywnych. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie koncepcji kreatywnych i realizację kampanii reklamowych dla produktów Deutsche Bank w internecie.

- W obu etapach konkursu MindChili przedstawiła ciekawe i prosprzedażowe kreacje reklam. Przedstawiona przez nią oferta wyróżniała się silnym nastawieniem na badanie efektywności, analizę wpływu reklamy na sprzedaż i maksymalizację ROI. Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy właśnie z tą agencją również za względu na duże doświadczenie w realizacji projektów dla sektora finansowego – powiedział Łukasz Świrgał, specjalista ds. zarządzania kampaniami reklamowymi - Deutsche Bank.

Nad opracowaniem spójnej koncepcji kampanii reklamowych dla nowych produktów banku agencja współpracować będzie z domem mediowym Sales&More. Podpisana umowa rozpoczyna współpracę MindChili z Deutsche Bank.

Tagi: internet, bank, dom, sprzedaż, reklama, kampania, umowa, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz