Notowania

praca
30.06.2009 12:10

Digital One dla OFE PZU

Agencja Digital One opracowała strategię internetową kampanii "Starter w przyszłość" bazując na koncepcie kreatywnym powstałym w agencji Leo Burnett. Jest to kolejny projekt zrealizowany przez D1 dla...

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Digital One opracowała strategię internetową kampanii "Starter w przyszłość" bazując na koncepcie kreatywnym powstałym w agencji Leo Burnett. Jest to kolejny projekt zrealizowany przez D1 dla OFE PZU.

Osią komunikacji online jest webspecial www.pzu.pl/ofe, który ma za zadanie zachęcić młode osoby, podejmujące pierwszą pracę, do przystąpienia do OFE PZU.

Każdy internauta, który uruchomi prototypową maszynę, dowie się, co może go czekać za kilkadziesiąt lat. Aby to zrobić należy wpisać specjalny kod aktywujący. Kody są rozdawane są w salonach empik, można je także wygenerować już w samym serwisie. Starter prognozuje przyszłość na podstawie odpowiedzi, udzielanych przez użytkownika.

- Każde podsumowanie jest generowane indywidualnie, w sposób zaskakujący internautę - zapewnia agencja Digital One.

Źródło: Digital One

Tagi: praca, serwis, pzu, ofe, kampania, projekt, agencja, online, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz