Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Domiporta.pl zmienia swój wizerunek

0
Podziel się:

Wystartowała nowa kampania popularnego serwisu ogłoszeniowego. Miesięcznie z Domiporta.pl korzysta prawie 500 tysięcy użytkowników generujących ponad 14 milionów odsłon.

Domiporta.pl zmienia swój wizerunek

Milion ofert nieruchomości, pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Domiporta.pl, jednego z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Kreacje graficzne stworzone dla Domiporta.pl przez agencję interaktywną Pro Creation będą pojawić się do końca maja tego roku. Działania promocyjne obejmują serwisy internetowe: Gazeta.pl oraz jej serwisy lokalne, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, GoldenLine.pl, Ladnydom.pl, GazetaDom.pl, Bryla.pl, Domosfera.pl, e-ogrody.pl, eDziecko.pl,... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)