Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polsce
19.04.2012 10:29

Domiporta.pl zmienia swój wizerunek

Wystartowała nowa kampania popularnego serwisu ogłoszeniowego. Miesięcznie z Domiporta.pl korzysta prawie 500 tysięcy użytkowników generujących ponad 14 milionów odsłon.

Podziel się
Dodaj komentarz

Milion ofert nieruchomości, pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Domiporta.pl, jednego z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Kreacje graficzne stworzone dla Domiporta.pl przez agencję interaktywną Pro Creation będą pojawić się do końca maja tego roku. Działania promocyjne obejmują serwisy internetowe: Gazeta.pl oraz jej serwisy lokalne, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, GoldenLine.pl, Ladnydom.pl, GazetaDom.pl, Bryla.pl, Domosfera.pl, e-ogrody.pl, eDziecko.pl,... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, agencja, kampania, serwis, nieruchomości, koniec, maja, największych, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz