Notowania

auto
19.11.2009 14:26

Dookoła świata z Volvo na Facebooku

Volvo Cars ogłosiło konkurs "DRIVe Around The World". Zadaniem jego uczestników jest wirtualne pokonanie trasy (wspólnie ze znajomymi zarejestrowanymi na Facebooku) dookoła świata w 80 dni za kierownicą Volvo C30.

Podziel się
Dodaj komentarz

Volvo Cars ogłosiło konkurs "DRIVe Around The World". Zadaniem jego uczestników jest wirtualne pokonanie trasy (wspólnie ze znajomymi zarejestrowanymi na Facebooku) dookoła świata w 80 dni za kierownicą Volvo C30.

Projekt "DRIVe Around The World" rozpoczął się 16 listopada i potrwa do 5 lutego. Każdy kto zechce wziąć w nim udział, może się zalogować za pomocą strony Volvo na Facebooku lub bezpośrednio na stronie konkursu. Producent przekaże również 15 tys. euro, w imieniu zwycięskiej drużyny, organizacji Myclimate prowadzącej kampanię przeciw zbyt wysokiej emisji związków węgla do atmosfery.

Osoby biorące udział w konkursie, mają za zadanie przejechać wirtualnym Volvo C30 DRIVe 1333 wirtualne kilometry i przekazać go znajomemu z Facebooka, który zrobi to samo a następnie przekaże auto dalej. Wirtualna trasa dobiegnie końca, gdy samochód wróci do punktu wyjścia. Zmagania wszystkich uczestników można śledzić na stronie konkursu.

Dotacja, która zostanie przekazana w imieniu zwycięskiej drużyny organizacji Myclimate, pozwoli na neutralizację emisji dwutlenku węgla wygenerowanego przez jedną osobę w trakcie całego jej życia.

Źródło: Volvo

Tagi: auto, pomoc, strona, emisja, kampania, konkurs, volvo, facebook, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz