Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Druga edycja konkursu IAB Creative Showcase

0
Podziel się:

Grupa IAB zaprasza do jesiennej wersji turnieju. Najlepsze prace wybierze jury złożone z ekspertów branży reklamowej.

Prace można zgłaszać do 28 października, a udział w konkursie jest bezpłatny. Celem eventu jest wyłonienie najciekawszych, najbardziej angażujących i kreatywnych reklam typu display. Celem IAB jest również promocja innowacyjności w reklamie graficznej w sieci.

Creative Showcase odbywa się raz na kwartał, a jego pomysłodawcami są członkowie grupy roboczej brand advertising online. Polska wersja wzoruje się na formule z 2003 roku wprowadzonej przez Brytyjczyków. Zwycięzcą ostatniej, letniej edycji została kreacja firmy Cappy Całe Jabłko spółki K2.

Jury IAB Polska ocenia według kryteriów: atrakcyjność, innowacyjność, dopasowanie brandu i komunikacja wizerunku. Więcej informacji na temat konkursu można uzyskać z oficjalnej strony konkursu Creative Showcase .

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)