Notowania

filmy
15.03.2012 10:48

Durex ruszył z nową kampanią

Durex wystartował z nową kampanią promocyjną pod hasłem Twój Interes, Twoja Broszka.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kampania rozpoczęła się 9 marca i potrwa do końca 2012 roku. Jej głównym celem jest edukacja młodych ludzi rozpoczynających życie seksualne i zwrócenie ich uwagi na istotną rolę zabezpieczania się prezerwatywami. Motywem przewodnim kampanii są krótkie filmy przedstawiające perypetie grupy przyjaciół, reprezentujących różne postawy, poglądy i opinie związane z życiem seksualnym. Bohaterowie przybrali kształty intymnych części ciała, stąd też hasło akcji,... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: filmy, części, kampania, koniec, uwagi, życie, edukacja, rola, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz