Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Dyrektorzy marketingu nie radzą sobie z social media

0
Podziel się:

71 procent dyrektorów marketingu przyznało, że nie są przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości danych, natomiast 68 procent - z rozwojem mediów społecznościowych.

Dyrektorzy marketingu nie radzą sobie z social media

Choć 82 procent dyrektorów marketingu na świecie zamierza zwiększyć wykorzystanie mediów społecznościowych w swoich kampaniach w ciągu najbliższych 3-5 lat, to zaledwie 26 procent monitoruje, co się pisze o ich markach na blogach. Tylko 42 procent czyta recenzje zamieszczane na różnych stronach, a 48 procent poszukuje opinii konsumentów, aby wykorzystać tę wiedzę w przygotowaniu strategii marketingowych. - Najwięcej ankietowanych, bo aż 63 procent... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)