Notowania

media
19.10.2011 16:48

Dyrektorzy marketingu nie radzą sobie z social media

71 procent dyrektorów marketingu przyznało, że nie są przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości danych, natomiast 68 procent - z rozwojem mediów społecznościowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Choć 82 procent dyrektorów marketingu na świecie zamierza zwiększyć wykorzystanie mediów społecznościowych w swoich kampaniach w ciągu najbliższych 3-5 lat, to zaledwie 26 procent monitoruje, co się pisze o ich markach na blogach. Tylko 42 procent czyta recenzje zamieszczane na różnych stronach, a 48 procent poszukuje opinii konsumentów, aby wykorzystać tę wiedzę w przygotowaniu strategii marketingowych. - Najwięcej ankietowanych, bo aż 63 procent... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, dyrektor, danych, wykorzystanie, wiedza, świecie, konsument, recenzje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz