Notowania

Przejdź na
serwis
22.01.2010 09:49

Dziennikarze przetestują siłę social media

Pięciu dziennikarzy zamkniętych na pięć dni w miejscu z dostępem wyłącznie do Twittera i Facebooka - to eksperyment mający sprawdzić informacyjną wartość mediów społecznościowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pięciu dziennikarzy zamkniętych na pięć dni w miejscu z dostępem wyłącznie do Twittera i Facebooka - to eksperyment mający sprawdzić informacyjną wartość mediów społecznościowych.

Dziennikarze przez pięć dni będą penetrować dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe i czerpać wiedzę opierając się wyłącznie na treściach tam zawartych. Eksperyment ma odpowiedzieć na pytanie, czy nowe media są w stanie skutecznie rywalizować ze swoimi starszymi odpowiednikami.

Każdego dnia reporterzy z Kanadyjskiego, Francuskiego, Belgijskiego i Szwajcarskiego radia będą przeprowadzać audycję w swoich stacjach, podsumowując najważniejsze wydarzenia.

- Chcemy poważnie przyjrzeć się wszystkim mitom związanym z Facebookiem i Twitterem - twierdzi Helene Jouan z radia France Inter, którego przedstawiciel bierze udział w eksperymencie.

Tagi: serwis, media, facebook, radio, udział, wartość, dziennikarz, dni, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz