Notowania

Przejdź na

Dziś kupuj online. E-sklepy z darmową dostawą

Warto dziś zrobić zakupy w sieci. Dlaczego? Ponad 800 polskich e-sklepów nie pobierze opłat za dostarczenie przesyłki. To pierwsza taka akcja na naszym rodzimym rynku e-commerce.

Podziel się
Dodaj komentarz

Warto dziś zrobić zakupy w sieci. Dlaczego? Ponad 800 polskich e-sklepów nie pobierze opłat za dostarczenie przesyłki. To pierwsza taka akcja na naszym rodzimym rynku e-commerce.

Darmowa wysyłka w polskich sklepach obowiązuje bez względu na wartość zamówionych towarów, sposób wysyłki czy też sposób dostarczenia paczki. Każda dostawa towaru, który kupimy 1 grudnia, jest bezpłatna. Warto więc przeszukać jutro sklepy w poszukiwaniu świątecznych prezentów. A jest w czym wybierać, bowiem w akcji bierze udział ponad 800 sklepów.

Wśród sklepów, które nie wyczyszczą naszego portfela z opłat za przesyłkę, znalazły się również duże e-sklepy, między innymi Komputronik.pl, Vobis.pl, Intymnie.com, Gram.pl, Wina.pl, e-Cyfrowe.pl, e-lady.pl, Helion.pl, Oponeo.pl, Zadowolenie.pl, Szkla.com, Sklep.house.pl. W sumie sklepy podzielone są na 16 kategorii: Dla dzieci, Gry i konsole, Komputery, Książki, Moda i styl, Sprzęt i hobby, Sprzęt AGD, Sprzęt RTV i Foto czy Zdrowie i uroda.

- W naszym kraju e-handel to jedynie 2-3 procent całego rynku sprzedaży detalicznej - mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i jeden z głównych organizatorów Dnia Darmowej Dostawy, redaktor naczelny branżowego serwisu eKomercyjnie.pl - Darmowa dostawa zamówień może przekonać nowe osoby do zrobienia zakupów w internecie. Dzięki temu lepiej spożytkują czas, który do tej pory przeznaczali na stanie w kolejkach w tradycyjnych sklepach.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy w Polsce jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Na Zachodzie ostatnia impreza przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych i wygenerowała ponad 35 tysięcy zamówień w ciągu jednego dnia.

Akcja ma również zachęcić do kupowania w sieci te osoby, które nigdy wcześniej tego nie robiły. Głównym partnerem pierwszego Dnia Darmowej Dostawy w Polsce jest porównywarka Nokaut.pl.

Z kwietniowego raportu SMB wynika, że w ubiegłym roku prawie dwie trzecie całej sprzedaży internetowej skupiała się w czterech największych branżach: elektronice i AGD, wyposażeniu domu i ogrodu, sprzęcie komputerowym oraz książkach i multimediach. Tylko sklepy z tych czterech branż wygenerowały ponad dziesięcioprocentowy udział w sprzedaży online, co łącznie daje im ponad 63 procent rynku.

Pełną listę sklepów można znaleźć na stronie Dnia Darmowej Dostawy.

Tagi: książki, rynku, zdrowie, akcja, polsce, sieci, domu, moda, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz