Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

E-commerce to coraz częściej domena Chińczyków

0
Podziel się:

Mieszkańcy Indii i Chin wydają znacznie większą część swoich dochodów na zakupy w sieci, niż Amerykanie - wynika z badania przygotowanego przez WorldPay.

E-commerce to coraz częściej domena Chińczyków

Zestawieniu 15 krajów przewodzą właśnie Indie (33 proc.), Chiny (27 proc.) i Brazylia (27 proc.). Dopiero na kolejnych miejscach znalazły się Wielka Brytania (25 proc.), USA (23 proc.) i Niemcy, Meksyk i Argentyna (po 21 proc.). Najmniejsza część swoich dochodów wydają w sieci mieszkańcy Finlandii - 13 procent - czytamy w portalu MarketingCharts. Źródło: marketingcharts.com Dane zgromadzone przez WorldPay pokazują też, że od czasu wybuchu światowego... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)