Notowania

internet
18.01.2010 14:21

E-commerce w praktyce w Poznaniu

Druga edycja warsztatów ShopCamp, kierowanych do właścicieli sklepów internetowych, odbędzie się 30 stycznia w budynku poznańskiej Słodowni (Stary Browar). W trakcie spotkań praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji zaprezentują, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.

Podziel się
Dodaj komentarz

Druga edycja warsztatów ShopCamp, kierowanych do właścicieli sklepów internetowych, odbędzie się 30 stycznia w budynku poznańskiej Słodowni (Stary Browar). W trakcie spotkań praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji zaprezentują, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.

Warsztaty będą składać się z dwóch części. Pierwsza z nich jest otwarta i bezpłatna. W tej części organizatorzy planują zaprezentować uczestnikom narzędzia, z których sami korzystają i omówić na własnym przykładzie ich cechy i rezultaty stosowania. Nacisk ma być położony przede wszystkim na tematyce social media oraz case studies – po to, by pokazać, jak skutecznie budować swoją markę w Internecie. Druga płatna część imprezy to warsztaty, w trakcie których eksperci zamierzają skoncentrować się na kwestiach związanych z promowaniem konkretnych sklepów, tzn. tych biorących udział w spotkaniu.

W pierwszej edycji ShopCamp, która miała miejsce 28 listopada w Łodzi, uczestnicy mogli wysłuchać prezentacji Jacka Bukali (DotPay S.A.), Jakuba Górnickiego (Mixxt, Prezi), "Tomka Komercyjnego" (autor blogu e-komers.pl), Grzegorza Rusieckiego (Kubanskie.pl), Konrada Latkowskiego (VEDIA S.A.), Virena Bhandari (Skarpetkowo.pl) oraz Adama Zygadlewicza (flaker.pl).

Spotkania ShopCamp promują inicjatywę Shopping 2.0, czyli społecznościowego podejścia do budowania relacji między sklepami a ich klientami. Do końca czerwca 2010 roku warsztaty mają objąć w sumie 5 polskich miast. Informacje o kolejnych spotkaniach można na bieżąco śledzić na stronie shopcamp.pl.

Źródło: ShopCamp

Tagi: internet, serwis, media, sprzedaż, polski, strona, spotkanie, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz