Notowania

Przejdź na
internet
19.05.2009 12:10

E-marketingowe szkolenia w Krakowie

Czerwiec będzie miesiącem szkoleń z zakresu e-marketingu, przynajmniej w Krakowie. Podczas zaplanowanych spotkań, uczestnicy będą mogli poznać nowoczesne narzędzie promocyjne, zasady prowadzenia...

Podziel się
Dodaj komentarz

*Czerwiec będzie miesiącem szkoleń z zakresu e-marketingu, przynajmniej w Krakowie. Podczas zaplanowanych spotkań, uczestnicy będą mogli poznać nowoczesne narzędzie promocyjne, zasady prowadzenia działań sprzedażowych w internecie czy możliwości budowania strategii marketingowej w oparciu o społeczności. *

*##E-MARKETING - NOWE MEDIA, NOWE MOŻLIWOŚCI *W dniach 2-3 czerwca br . w Hotelu Logos w Krakowie planowane jest szkolenie "E-MARKETING - nowe media, nowe możliwości".

W programie m.in.:

  1. E-marketing, czyli jak stworzyć dobry serwis internetowy.
  2. Narzędzia e-marketingu - standardowe i niestandardowe formy promocji w Internecie.
  3. E-mail marketing to nie SPAM, czyli jak efektywnie komunikować się z naszymi klientami za pomocą e-maila.
  4. Potęga wyszukiwarek, czyli SEO i SEM.
  5. Internet, a poszczególne branże w realnym świecie.
  6. Budowanie strategii obecności marki w Internecie.
  7. Planowanie kampanii on-line.
  8. Komunikacja z podwykonawcami branży interaktywnej.
  9. Badanie efektywności działań e-marketingowych.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności działań marketingowych uczestników warsztatu, dzięki poznaniu nowoczesnych narzędzi promocyjnych, jakie oferuje współczesny internet. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał możliwość zaplanowania własnej kampanii reklamowej, którą później będzie mógł realizować w firmie.

Zajęcia poprowadzą Wojciech Drath (psycholog, copywriter, studiował psychologię, informatykę i reżyserię) i Paweł Sala (manager, konsultant, członek grupy roboczej ds. e-mail marketingu IAB Polska) - trenerzy na co dzień pracujący w agencji interaktywnej.

*##EFEKTYWNY MARKETING W INTERNECIE (performance marketing) *W dniach 16 - 17 czerwca planowane jest szkolenie "Efektywny marketing w Internecie (performance marketing)".

W programie m.in.:

  1. Specyfika działań reklamowych w Internecie.
  2. Zachowania konsumenckie w dobie Internetu.
  3. Rola i miejsce Internetu w strategii firmy.
  4. Działania sprzedażowe w sieci.
  5. Założenia performance marketingu.
  6. Marketing w wyszukiwarkach.
  7. Rozliczanie kampanii reklamowych w Internecie, metody optymalizacji kosztowej.
  8. Konstruowanie kampanii reklamowych w sieci i pomiar ich skuteczności.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy związanej z efektywnymi działaniami marketingowymi w internecie, ukierunkowanymi na wsparcie sprzedaży oraz pozyskanie klientów.

Zajęcia poprowadzi Michał Celiński - ekspert w zakresie wykorzystania badań mediowych
w procesie planowania kampanii reklamowych oraz budowania spójnych strategii obecności marek w sieci. Przybliży specyfikę działań w Internecie, pokaże, jak prowadzić działania sprzedażowe w sieci, czy optymalizować koszty tak, by działania internetowe przełożyły się na realny zysk.

*##SOCIAL MARKETING (tworzenie, wykorzystanie społeczności internetowych) *W dniach 24-25 czerwca planowane jest szkolenie z SOCIAL MARKETINGU (tworzenie, wykorzystywanie społeczności internetowych).

W programie m.in.:

  1. Usługi, serwisy i narzędzia społecznościowe w sieci.
  2. Funkcjonalny rozwój i kształt rozwiązań internetowych, m.in.: zachowania i motywacje konsumentów w sieci.
  3. Tworzenie serwisów w oparciu o koncepcję Web 2.0, m.in.: społeczności skupione wokół blogów, fora internetowe, itp..
  4. Komunikacja i marketing z wykorzystaniem mechanizmów społecznościowych, m.in.: budowa społeczności wokół marki.
  5. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej z wykorzystaniem społeczności internetowych - warsztat.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy związanej z zasięgiem, rolą i właściwościami Internetu, jako środowiska biznesowego. Podczas szkolenia trener przedstawi narzędzia wykorzystywane w promocji, sprzedaży i obsłudze klienta on-line, kładąc główny nacisk na społeczności internetowe, portale społecznościowe i blogi.

Szkolenie poprowadzi Dominik Kaznowski - ekspert zaangażowany w rozwój polskiej branży internetowej, członek Komisji Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń dostępne są w tym miejscu. Interaktywnie.com objęło patronatem wszystkie szkolenia.

Tagi: internet, polska, nowe, branży, media, marki, budowa, serwis, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz