Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
serwis
15.09.2009 07:33

E_misja Interactive 360 dla JakLeci.pl

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 wygrała przetarg na opracowanie i wdrożenie rocznej strategii zintegrowanych działań marketingowych dla portalu społecznościowego JakLeci.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 wygrała przetarg na opracowanie i wdrożenie rocznej strategii zintegrowanych działań marketingowych dla portalu społecznościowego JakLeci.pl. Celem współpracy ma być zbudowanie wolumenu użytkowników serwisu. *
W ramach rocznej współpracy, E_misja Interactive 360 odpowiedzialna będzie za kreację oraz realizację trzech konkursów dla użytkowników JakLeci.pl. Strategia konkursów skoncentrowana jest głównie na efektywnym wykorzystaniu mechanizmu member-get-member z użyciem obecnych użytkowników. W celu zwiększenie efektywności konkursy będą wsparte kampanią SEM.

- Na etapie opracowywania strategii działań dla społeczności jakleci.pl założyliśmy silne odwołanie się do tych emocji, które spajają wszelkie społeczności: więzi towarzyskich, patriotyzmu lokalnego i chęci osiągnięcia i zaprezentowania innym swojego statusu. Każdy z trzech naszych konkursów jest oparty na jednym z tych elementów - mówi Michał Siejak, dyrektor zarządzający E_misja Interactive 360.

JakLeci.pl to portal społecznościowy, w którym użytkownicy mogą rozbudowywać i podtrzymywać lokalne kontakty – pozwala on na łączenie osób pochodzących z jednego miasta, osiedla, dzielnicy etc. W tej chwili portal ma ponad 250 000 zarejestrowanych użytkowników.

Źródło: E_misja Interactive 360

Tagi: serwis, emisja, kampania, portal, konkurs, agencja, przetarg, dyrektor, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz