Notowania

budowa
21.12.2009 13:25

E_misja Interactive 360 I Harder&Harder dla Cleanic Kindii

E_misja Interactive 360 oraz Harder&Harder wygrały przetarg na stworzenie internetowej platformy komunikacyjnej marki kosmetyków dla niemowląt Cleanic Kindii.

Podziel się
Dodaj komentarz

E_misja Interactive 360 oraz Harder&Harder wygrały przetarg na stworzenie internetowej platformy komunikacyjnej marki kosmetyków dla niemowląt Cleanic Kindii.

Wśród celów stojących przed agencjami, znalazły się komunikacja rebrandingu marki, budowa jej eksperckiego wizerunku w kontekście nowego pozycjonowania, poszerzenie bazy danych matek Kindii, lojalizacja konsumentek oraz wzmocnienie działań pro-sprzedażowych.

Budowa wolumenu użytkowniczek platformy jest realizowana poprzez takie działania, jak konkurs, kampanię displayową, kampanię AdSense, mailingową, newsletterową, stałą kampanię SEM oraz amplifying internetowy.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: budowa, emisja, kampania, konkurs, agencja, platforma, przetarg, komunikacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz