Notowania

polski
10.08.2009 14:54

ECCO Walkathon 2009 na Facebooku

Firma ECCO, która od jedenastu lat organizuje największy na świecie spacer charytatywny - ECCO Walkathon, najważniejsze informacje o wydarzeniu postanowiła przekazywać również na swoim profilu na Facebooku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Firma ECCO, która od jedenastu lat organizuje największy na świecie spacer charytatywny - ECCO Walkathon, najważniejsze informacje o wydarzeniu postanowiła przekazywać również na swoim profilu na Facebooku.

Oficjalna strona wydarzenia ECCO Walkathon Warszawa 2009 na Facebooku ruszyła 21 lipca br. Zainteresowani znajdą na niej nie tylko relacje z poprzedniej polskiej edycji charytatywnego spaceru, ale także zdjęcia i filmy z imprez ECCO Walkathon odbywających się w innych miastach świata oraz relacje z kolejnych etapów przygotowań do tegorocznej imprezy.

Specjalnie na potrzeby działań na Facebooku ECCO Shoes Poland na swoim profilu udostępniło aplikację "Spacer Miast". Zaznaczając na mapie miejsce pochodzenia, internauci mogą wspierać ideę Walkathonu, nawet jeżeli osobiście nie będą mogli wziąć udziału w akcji charytatywnej. Każda nowa osoba na mapie danego miasta to dodatkowy kilometr dla tego miasta i wirtualna dotacja. Wyrażając poparcie dla ECCO Walkathonu, internauci stają do rywalizacji o atrakcyjne nagrody w organizowanym równolegle konkursie na miasto, które wirtualnie najwięcej "wychodziło" kilometrów.

Za koncept i koordynację działań ECCO Walkathon 2009 odpowiada dział marketingu ECCO Shoes Poland. Za stworzenie aplikacji na Facebook odpowiedzialna jest agencja Click5.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: polski, warszawa, strona, marketing, akcja, konkurs, film, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz