Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Email, search i display - gwarancja sukcesu na ciężkie czasy?

0
Podziel się:

Zdecydowana większość marketerów twierdzi, że e-mail marketing, marketing wyszukiwarkowy i reklama odsłonowa to kanały reklamowe przynoszące największe zyski. Według sondażu firmy Detran, wielu...

bEJXCdWt

Zdecydowana większość marketerów twierdzi, że e-mail marketing, marketing wyszukiwarkowy i reklama odsłonowa to kanały reklamowe przynoszące największe zyski. Według sondażu firmy Detran, wielu marketerów planuje zwiększyć wydatki właśnie na te kanały w nadchodzącym roku.

Według trzeciego, corocznego badania Detran Media, 80,4 proc. marketerów przyznaje, że e-mail marketing jest najbardziej efektywnym sposobem promocji w internecie. Na drugim miejscu znalazła się reklama w wyszukiwarkach (56,8 proc.) a na trzecim reklama odsłonowa (42,1 proc.). Takie odpowiedzi nie wróżą dobrze mediom tradycyjnym. Marketerzy planują przeznaczyć swoje budżety właśnie na te wymienione wyżej kanały reklamy internetowej. Myślą również o zmniejszeniu wydatków na mało efektywne kanały offline.

Zdecydowana większość marketerów wierzy, że e-mail marketing zwiększa sprzedaż. Niemal 84 proc. badanych przyznała, że w tym momencie prowadzi wnikliwą ewaluację wszystkich wysłanych kampanii mailingowych.

bEJXCdWv

Najważniejszym priorytetem większości marketerów jest pozyskiwanie i utrzymywanie nowych klientów. Właśnie dlatego marketerzy doceniają potencjał narzędzi CRM i optują za wdrażaniem ich w swoich firmach. Oprócz tego w nadchodzącym roku planują:

• zwiększyć wydatki na reklamę odsłonową w sieci (60 proc.)
• wprowadzić targetowanie behawioralne (65 proc.)
• wprowadzić analizy odbiorców (76.1 proc.)
• korzystać z targetowanych kampanii e-mail marketingowych (80.8 proc.)
• skorzystać z usług sieci reklamowych (63 proc.)

Rośnie również zainteresowanie marketerów takimi nowinkami w zakresie adTech, jak personalizowane wiadomości dla smartfonów, czy reklama na innych urządzeniach mobilnych.

Marketerzy interesują się również nowopowstającymi kanałami reklamowymi, w szczególności reklamą w sieciach społecznościowych. Mimo że kanałem tym interesuje się 72,8 proc. badanych jedynie 49,2 proc. postrzega społeczności jako efektywne narzędzie reklamowe.

bEJXCdWB

Badanie Detran zostało przeprowadzone w grudniu 2008 roku i swoim zasięgiem objęło 3000 marketerów z 500 firm w tym wydawców interntowych i agencji reklamowych.

Źródło: MarketingVox.com

bEJXCdWW
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)