Notowania

internet
21.08.2009 09:35

Empathy Interactive dla Wydawnictwa Jagiellonia

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

- Liczymy na wykorzystanie mocnych stron obecnego od wielu lat na rynku tytułu - licznej grupy czytelników oraz łączenia ogłoszeń w Internecie z tymi w wydaniach drukowanych – wyjaśnia Wacław Widomski, menedżer portalu.

Publikacja w serwisie Grosik24.pl odbywa się za opłatą za pojedyncze ogłoszenie lub abonament umożliwiający nieograniczoną liczbę publikacji w danym czasie. Płatności dokonuje się poprzez łatwy w obsłudze system płatności online lub SMS. Premiowane ogłoszenia zostają dodatkowo wyróżnione graficznie i umieszczone w bardziej widoczny sposób. Ponadto w serwisie są zamieszczane ogłoszenia z Dziennika Polskiego. Obecnie Grosik24.pl znajduje się jeszcze w fazie beta, a premiera ostatecznej wersji serwisu połączona z szerszą promocją planowana jest na jesień.

- Co rzadko spotykane w tego typu serwisach, mechanizm zamieszczania ogłoszeń umożliwia wzbogacenie ich o wgrywane przez internautę filmy wideo odtwarzane bezpośrednio na stronie – mówi Bartosz Gil, project manager Empathy Interactive - Przewidujemy, że funkcjonalność ta zainteresuje szczególnie przedstawicieli branży nieruchomości.

Empathy Interactive było również odpowiedzialne za integrację serwisu z drukarką fiskalną, systemem płatności internetowych oraz płatności SMS.

Źródło: Empathy Interactive

Tagi: internet, rynek, branży, system, serwis, polski, strona, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz