Notowania

polska
14.01.2010 09:52

Epr.pl w nowej odsłonie

Serwis internetowy Epr.pl - jedna z najstarszych stron internetowych poświęconych tematyce public relations i marketingowi internetowemu w Polsce - przeszła gruntowny lifting. Zmieniono szatę graficzną i pojawiły się nowe działy tematyczne. Największym atutem nowej wersji serwisu jest według autorów wprowadzenie materiałów video: wywiadów, relacji i komentarzy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Serwis internetowy Epr.pl - jedna z najstarszych stron internetowych poświęconych tematyce public relations i marketingowi internetowemu w Polsce - przeszła gruntowny lifting. Zmieniono szatę graficzną i pojawiły się nowe działy tematyczne. Największym atutem nowej wersji serwisu jest według autorów wprowadzenie materiałów video: wywiadów, relacji i komentarzy.

- Naszym celem jest walka o dobry wizerunek public relations w Polsce. Chcemy, aby zawód PR-owca był szanowany, a nie kojarzony wyłącznie z polityczną propagandą, tak jak ma to miejsce obecnie. Niech serwis Epr.pl stanie się narzędziem w rękach ludzi PR w edukacji społeczeństwa, czym jest prawdziwy PR - mówi redaktor naczelny serwisu, Witold Sokołowski. - Społeczność ePR wesprze w tej edukacji kilka nowych działów tematycznych, które będziemy sukcesywnie uruchamiać również z nadzieją, że pomoże to na większe zjednoczenie się środowiska PR – dodaje.

Epr.pl pojawił się w 2004 roku. Serwis skierowany jest przede wszystkim do branży PR-owej, ale również marketingowej. Codziennie na serwisie pojawiają się najnowsze informacje z branży, uzupełnione o autorski przegląd prasy w aspekcie wizerunkowym i przegląd blogów branżowych. Serwis Epr.pl odwiedza miesięcznie ponad 40 000 internautów.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: polska, serwis, branży, strona, komentarz, rok, video, prasa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz