Notowania

internet
23.06.2010 16:26

Erotyczne KFC. Kurczaki idą w odstawkę

"Oj, w samą porę, robi się gorąco", "Dalej, dalej!" - w taki sposób do robienia lodów zachęca chłopak na czerwonej sofie. Z drugiej strony mamy blondynkę w obcisłej sukience. KFC sięga po skojarzenia i startuje z nową kampanią.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Oj, w samą porę, robi się gorąco", "Dalej, dalej!" - w taki sposób do robienia lodów zachęca chłopak na czerwonej sofie. Z drugiej strony mamy blondynkę w obcisłej sukience. KFC sięga po skojarzenia i startuje z nową kampanią.

Koniec z kurczakami i panierką. KFC na wakacje zmienia oblicze i oferuje klientom desery lodowe - Krushers. Uruchomiony właśnie landning pagema zachęcić do skomponowania deserów, a w dalszej części - oczywiście - do odwiedzenia lokalu. Dobrze dobrane składniki (w czym pomaga przystojny brunet i ponętna blondynka) gwarantują wygranie e-kuponu do wykorzystania w restauracji.

Strona jest apetyczna. Chociaż póki co na upalne lato musimy poczekać, zdjęcia Krusherów wyglądają smacznie i orzeźwiająco. Miła odmiana po minimalistycznych kurczakach Golden Bites. Są jednak minusy. Nowy landing page nie zawiera cennika poszczególnych deserów. Ponadto zachęta do komponowania Krusherów może się wydawać nieco infantylna.

Z kolei spot to zupełnie inna bajka, a KFC ukazuje nam się z nieznanego dotąd oblicza. Jest pomysłowo, dynamicznie, momentami prowokująco. Ale trafia idealnie do młodego odbiorcy.

Autorem strony oraz kampanii internetowej jest agencja FireFly, z kolei za zakup i planowanie mediów w Internecie odpowiada Codemedia. Za adaptację reklamy telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja Red8 Communications Group, a za zakup i planowanie mediów – agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Tagi: internet, media, strona, reklama, kampania, agencja, kolej, spot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz