Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
05.03.2010 15:01

Eyeblaster we wszystkich serwisach Gazety

Grupa Gazeta.pl rozszerza swoją współpracę z firmą Eyeblaster. Obejmie ona wszystkie serwisy wchodzące w skład grupy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Grupa Gazeta.pl rozszerza swoją współpracę z firmą Eyeblaster. Obejmie ona wszystkie serwisy wchodzące w skład grupy.

- Efektywność komunikacji mającej spełniać cele wizerunkowe nie może być mierzona tylko wskaźnikami wykorzystywanymi w kampaniach nastawionych na szybką interakcję. Dzięki współpracy z Eyeblasterem będziemy mogli oferować naszym klientom zupełnie nowe możliwości badania efektywności reklam – przekonuje Przemysław Bartkowiak, szef sprzedaży w Grupie Gazeta.pl.

Istniejąca na rynku od 1999 roku firma Eyeblaster specjalizuje się w tzw. rich media. Dostarcza domom mediowym, wydawcom i klientom bezpośrednim narzędzia do zarządzania kampaniami w internecie, wspiera także agencje interaktywne w zakresie tworzenia zaawansowanych kreacji.

Współpraca między Eyeblasterem i Grupą Gazeta.pl rozpoczęła się we wrześniu ub. r. w serwisie MSN.gazeta.pl, a obecnie została rozszerzona na całą ofertę grupy. W 2009 roku z produktów firmy Eyeblaster skorzystało ponad 8500 marek, obsługiwanych przez blisko 3400 agencji i ponad 5200 wydawców w 45 krajach świata, w tym m.in. Yahoo!, MSN czy MySpace.

Tagi: internet, rynek, serwis, media, dom, reklama, kampania, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz