Notowania

usa
22.09.2010 11:05

Facebook bezkonkurencyjny, NK poza rankingiem

Ponad 540 milionów unikalnych użytkowników zanotował Facebook w sierpniu. Ten wynik zapewnia serwisowi pewne pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych stron według AdPlannera.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ponad 540 milionów unikalnych użytkowników zanotował Facebook w sierpniu. Ten wynik zapewnia serwisowi pewne pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych stron według AdPlannera.

Społecznościowy gigant wyprzedza YouTube o 50 milionów UU - wynika z sierpniowego zestawienia najpopularniejszych stron według AdPlannera. Yahoo z kolei notuje 450 milionów użytkowników. Pod względem odsłon Facebook bije rywali na głowę. Notuje aż 690 miliardów odsłon miesięcznie, czyli o 40 miliardów więcej, niż w lipcu. Dla porównania: YouTube ma ich "tylko" 78 miliardów, a Yahoo dokładnie dziesięć razy mniej, niż FB. Warto zauważyć, że YouTube zanotował duży wzrost. Jeszcze w lipcu zajmował trzecie miejsce, notując 480 milionów UU.

Lp. Strona Kategoria Unikalni użytkownicy Zasięg Odsłony
1 facebook.com Social Networks 540 000 000 34.8% 690 000 000 000
2 youtube.com Online Video 490 000 000 31.4% 78 000 000 000
3 yahoo.com Web Portals 450 000 000 28.8% 69 000 000 000
4 live.com Search Engines 370 000 000 23.8% 33 000 000 000
5 wikipedia.org Dictionaries & Encyclopedias 310 000 000 19.7% 7 000 000 000
6 msn.com Web Portals 280 000 000 17.9% 11 000 000 000
7 microsoft.com Software 210 000 000 13.3% 3 000 000 000
8 baidu.com Search Engines 190 000 000 12.3% 36 000 000 000
9 qq.com Email & Messaging 140 000 000 9.2% 20 000 000 000
10 mozilla.com Internet Clients & Browsers 110 000 000 6.9% 1 700 000 000
11 sina.com.cn Web Portals 110 000 000 6.9% 3 000 000 000
12 adobe.com Multimedia Software 110 000 000 6.8% 1 200 000 000
13 bing.com Search Engines 110 000 000 7% 3 000 000 000
14 wordpress.com Blogging Resources & Services 99 000 000 6.3% 1 100 000 000
15 twitter.com Email & Messaging 98 000 000 6.3% 6 400 000 000
16 ask.com Search Engines 98 000 000 6.3% 1 800 000 000
17 163.com Web Portals 89 000 000 5.7% 2 300 000 000
18 taobao.com Classifieds 87 000 000 5.6% 4 000 000 000
19 amazon.com Shopping 81 000 000 5.2% 4 000 000 000
20 soso.com Search Engines 80 000 000 5.2% 1 200 000 000

W zestawieniu nie brakuje również polskiej "reprezentacji" serwisów. Najwyżej, bo na 98. pozycji, znajduje się Filestube.com - polski serwis, znany bardziej w USA niż w naszym kraju. Dopiero na 230. Miejscu pojawia się serwis aukcyjny Allegro.pl. Tym razem w rankingu zabrakło Naszej Klasy (NK.pl), najprawdopodobniej przez zmianę domeny.

98 FilesTube.com 21 000 000 1,40% 280 000,000
230 Allegro.pl 11 000 000 0,70% 3 600 000,000
233 Onet.pl 11 000 000 0,70% 2 800 000,000
253 Wp.pl 11 000 000 0,70% 2 100 000 000
511 Interia.pl 6 700 000 0,40% 600 000 000
584 Gazeta.pl 5 600 000 0,40% 370 000 000

Polskie portale informacyjne: Onet, WP i Interia zajmują odpowiednio miejsca 233, 253 i 511. Wśród polskich serwisów najwięcej odsłon notuje Allegro - 3,6 miliarda.

Tagi: usa, polski, serwis, wzrost, facebook, youtube, użytkowników, yahoo, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz