Notowania

serwis
21.09.2010 10:26

Facebook ma własny program telewizyjny

Na YouTube wystartował kanał przeznaczony dla marketerów. Tematyka: Facebook i social media. Odcinki będą pojawiać się raz na dwa tygodnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na YouTube wystartował kanał przeznaczony dla marketerów. Tematyka: Facebook i social media. Odcinki będą pojawiać się raz na dwa tygodnie.

Pierwszy zadebiutował kilka dni temu, prowadzącą jest Paulina Koziejowska. Program trwa 5 minut, w trakcie których możemy zobaczyć streszczenie najważniejszych informacji o Facebooku. Póki co premierowy odcinek to w większości skrót plotek, memów, ciekawostek. Autorzy przedstawiają również kilka statystyk – w pierwszym odcinku są to najpopularniejsze aplikacje.

Pomysłodawcą i producentem FaceadTV jest agencja Facead.

To nie pierwsze medium zajmujące się wyłącznie Facebookiem. W sieci od czerwca funkcjonuje serwis od o2.pl – fejsik.pl. Serwis nie skupia się jednak na analizie strategii społecznościowego giganta, ani statystykach. Czytelnik znajdzie w nim luźne ciekawostki oraz opisy popularnych marek. Podobne informacje można znaleźć w serwisie www.allfacebook.com.

Tagi: serwis, media, sieci, program, agencja, facebook, youtube, informacje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz