Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
19.10.2009 10:17

Facebook: Mamy większy potencjał reklamowy od Google!

Szefowie największego portalu społecznościowego twierdzą, że ich serwis celuje w większy rynek reklamowy, niż czyni to ze swoją wyszukiwarką firma Google.

Podziel się
Dodaj komentarz

Szefowie największego portalu społecznościowego twierdzą, że ich serwis celuje w większy rynek reklamowy, niż czyni to ze swoją wyszukiwarką firma Google.

Sheryl Sandberg, COO Facebooka powiedziała agencji Reutera, że firma planowała uzyskać w tym roku 500 mln dolarów przychodu - nie wyjawiła jednak ile faktycznie ma on wynieść według najnowszych szacunków. Zdradziła jedynie, że spółka w rękach prywatnych inwestorów wyszła "na plus" już teraz, a nie - jak zakładano wcześniej - w 2010 roku.

Sandberg, która od dłuższego czasu walczyła z opiniami na temat braku modelu biznesowego Facebooka, przedstawiła także plan, według którego firma ma przynosić zyski z reklam w liczącej ponad 300 milionów użytkowników społeczności.

Porównała ona, reklamę do "ścieżki", na której szczycie angażuje się użytkowników i tworzy popyt, by na samym dole pewna grupa osób zakupiła produkt. Jej zdaniem Google wykonało świetną robotę jeśli chodzi o dotarcie z reklamą do osób znajdujących się na dole ścieżki, do tych którzy wiedzą czego szukają i co chcą kupić.

_ - Wydatki na reklamę w internecie to około 640 mld dolarów rocznie... faktycznie korzysta z nich jednak jedynie 10% konsumentów _ - stwierdziła Sandberg. _ - My chcemy celować w pozostałe 90% populacji, która nie ma sprecyzowanych planów zakupowych i nie wyszukuje w sieci konkretnych produktów. _

Źródło: Reuters

Tagi: internet, rynek, serwis, opinia, reklama, sieci, portal, zysk, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz