Notowania

strona
17.09.2011 06:11

Facebook Subscribe stworzony dla marketerów?

Zuckerberg odgapia od Twittera i wprowadza swój własny follow. Na nową funkcję rzucą się PR-owcy, przekonując do profesjonalizmu swoich pracowników, twierdzą eksperci.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zdaniem przedstawicieli gianta z Palo Alto, nowy przycisk to po prostu ukłon w stronę internautów. Facebook zawsze chciał dać swoim użytkownikom jak najwięcej kontroli, zapewnia Naomi Gleit, product manager firmy. Na tę kontrolę jednak ostrzą sobie zęby marketerzy. Subskrypcja to dobra okazja, aby pokazać profesjonalizm pracowników firmy. Przedsiębiorstwa będą zachęcać internautów do subskrybowania prywatnych osób w charakterze ekspertów.... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, kontrola, pracownik, przedsiębiorstwa, facebook, funkcja, manager, dobra, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz