Notowania

firma
10.06.2009 12:10

Facebook wprowadza nazwy użytkowników

Każdy z ponad 200 milionów członków społeczność Facebooka otrzyma w najbliższych dniach możliwość wyboru nazwy użytkownika.

Podziel się
Dodaj komentarz

Każdy z ponad 200 milionów członków społeczność Facebooka otrzyma w najbliższych dniach możliwość wyboru nazwy użytkownika, która jednocześnie będzie wykorzystywana w jego adresie URL.

Obecnie bezpośrednie linki do profili użytkowników oraz stron organizacji i firm są ciągiem cyfr, oznaczających id konta. Decyzja o wyborze nazwy będzie jednorazowa i co najważniejsze - nieodwracalna.

Krok ten pozwoli Facebookowi wzmocnić swoją pozycję w wyszukiwarkach, co z kolei powinno przełożyć się na jeszcze większy ruch na stronach giganta. Użytkownicy natomiast, oprócz ułatwionego wyszukiwania znajomych, otrzymają bardziej przyjazne adresy swoich profili.

Identyczną korzyść odniosą również firmy, których strony są w tej chwili niezwykle ważnym elementem strategii Facebooka. Tutaj jednak rodzi się pytanie, czy Facebook nie powinien w nowej funkcjonalności szukać źródeł dodatkowego przychodu?

Wydaje się, że Facebook, który został niedawno umieszczony na czele listy najdroższych serwisów społecznościowych świata przygotowanej przez TechCrunch, mógłby pokusić się o pobieranie stałej opłaty przynajmniej od firm i organizacji, które na dobre zadomowiły się w popularnym serwisie i czerpią z tego tytułu wymierne zyski, wzmacniając swój wizerunek.

Tagi: firma, serwis, nowa, zysk, strona, kolej, bezpośrednie, ruch, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz