Coca Cola Poland Services prowadzi konkurs dla użytkowników portali społecznościowych zatytułowany "Fanta - Odpicuj swój profil".
Dzięki marce Fanta osoby należące do trzech popularnych społeczności: Epuls.pl, Mojageneracja.pl i Poszkole.pl mogą uatrakcyjnić graficznie swój profil i w efekcie wygrać możliwość promocji własnego projektu wśród użytkowników wybranej społeczności.
Dzięki specjalnej aplikacji Fanty internauci zarejestrowani na epuls.pl, mojageneracja.pl i poszkole.pl mogą odmienić graficznie swój profil używając do tego zestawu narzędzi opracowanego specjalnie na potrzeby akcji oraz własnej inwencji: zabawnych zdjęć, filmów czy anegdot. Następnie należy zgłosić odmieniony profil do konkursu, w którym wygrywają najciekawsze i najzabawniejsze projekty, oceniane przez innych użytkowników portali oraz jury.
Wśród nagród rzeczowych są m.in. notebooki i słuchawki oraz promocja własnego profilu wśród użytkowników danej społeczności dzięki czemu zwycięzcy staną się prawdziwymi gwiazdami na swoich serwisach. Co tydzień przez cztery tygodnie TOP5 najwyżej ocenionych projektów kwalifikowane są do ścisłego finału konkursu, a w piątym tygodniu internauci i jury wybierają zwycięzcę konkursu Fanty spośród 20 kandydatur.
Konkurs "Fanta - odpicuj swój profil" nawiązuje do głównego przesłania marki, która zachęca do "walki z szarością i nudą". Fanta jako pierwsza udostępniła internautom różnorodny zestaw narzędzi do przeobrażania profilów w serwisach społecznościowych. Akcja zakończy się 5 kwietnia br.
Konkurs zaplanował dom mediowy Starcom wraz z agencją interaktywną Next (Grupa Starcom MediaVest); kreacje i narzędzie do upiększania profili przygotowała agencja interaktywna K2.
Źródło: Informacja prasowa