Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
pieniądze
03.03.2009 16:10

Fatboy Slim przetestuje nowy model reklamy

Brytyjski muzyk będzie promował swój nowy singiel reklamami w modelu CPE.

Podziel się
Dodaj komentarz

Brytyjski muzyk będzie promował swój nowy singiel reklamami w modelu CPE.

Fatboy Slim, a właściwie Quentin Leo Cook wraz ze swoim nowym zespołem The Brighton Port Authority będzie testować nowy model reklamy, bazujący na reakcji użytkownika.

Sukces kampanii, która zostanie uruchomiona w przyszłym tygodniu w Wielkiej Brytanii będzie uzależniony od tego, ile osób rozwinie baner, by obejrzeć klip promujący najnowszy singiel grupy "He's Frank".

Za stworzenie kampanii odpowiada londyńska agencja Silence, która specjalizuje się w oferowaniu swoim klientom modelu CPE (cost per engagement). Wydawcy otrzymają więc pieniądze nie za konkretną ilość odsłon, ale za faktyczne wyświetlenie reklamy użytkownikowi, co będzie wiązać się z koniecznością rozwinięcia przez niego banera.

"Internetowi reklamodawcy będą płacić agencjom i wydawcom jedynie za wyświetlanie reklam, które naprawdę odnoszą skutek", przewiduje Lee Henshaw, założyciel Silence. "Nauczyły ich tego doświadczenia z marketingiem w wyszukiwarkach. Dlaczego w przypadku kampanii banerowych miałoby być inaczej?".

"Jak nigdy wcześniej musimy skupić się na reklamie, która przynosi widoczne efekty i zwrot wydanych pieniędzy", mówi Katy Ellis z Southern Fried, wytwórni, która wydała płytę The Brighton Port Authority. "Silence połączyła kreatywność, której oczekujemy od agencji z doskonałym media planem - jeśli reklama nie zainteresuje użytkownika, nie zapłacimy za jej wyświetlenie", dodała.

Źródło: Brand Republic

Tagi: pieniądze, nowy, reklamy, agencja, sukces, model, nowym, reklamodawcy, wydawcy, slim, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz