Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polsce
09.02.2011 13:17

Filmweb rozwija publicystykę i tworzy internetowy magazyn

- Myślimy obrazami, 24 klatki na sekundę. Mówimy do Was, 24 godziny na dobę - tak do nowego projektu zachęca Michał Walkiewicz, szef działu publicystyki Filmwebu.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Filmweb24)

- Myślimy obrazami, 24 klatki na sekundę. Mówimy do Was, 24 godziny na dobę - tak do nowego projektu zachęca Michał Walkiewicz, szef działu publicystyki Filmwebu.

Nowy magazyn filmowy ma być w pełni poświęcony publicystyce filmowej. Eseje, felietony, recenzje, wywiady i relacje z festiwali filmowych mają pojawiać się w serwisie regularnie.

- Otrzymywaliśmy wiele sygnałów od naszych użytkowników, że taka wydzielona część poświęcona publicystyce jest potrzebna. Wydaje nam się, że nie ma podobnej propozycji wydawniczej na polskim rynku - komentuje Marcin Pietrzyk, redaktor naczelny Filmwebu.

Pisać będą nie tylko stali współpracownicy i redaktorzy Filmwebu, ale także zewnętrzni autorzy.
- Chcemy stanowić otwartą platformę wyrażania opinii, prowadzić dyskurs filmowy we wszystkich jego odmianach - dodaje Michał Walkiewicz.

Filmweb24 ma zawierać także stałe cykle, między innymi dotyczące Hollywood, kinowej klasyki, filmowych eksperymentów, klasy B i seriali.

Portal Filmweb pojawił się w sieci w 1998 roku. Dziś jest największym w Polsce internetowym serwisem filmowym. Zawiera prawie 189 tysięcy informacji o produkcjach, ponad 1,3 miliona wiadomości o ludziach filmu i blisko 35 tysięcy dotyczących seriali.

Tagi: polsce, szef, sieci, rynku, portal, wiadomości, platforma, jego, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz