Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

Financial Times ma pół miliona czytelników na iPadzie

0
Podziel się:

Po ośmiu miesiącach od premiery, gazeta Murdocha ma blisko 500 tysięcy pobrań z AppStore. Niedługo dogoni wersję na iPhone'a, z której korzysta obecnie ponad 600 tysięcy osób.

Financial Times ma pół miliona czytelników na iPadzie
(fot. Flickr.com/christopher frier brown/CC)

Po ośmiu miesiącach od premiery, gazeta Murdocha ma blisko 500 tysięcy pobrań z AppStore. Niedługo dogoni wersję na iPhone'a, z której korzysta obecnie ponad 600 tysięcy osób.

Financial Times na iPada nie jest darmowym tytułem. Nowi użytkownicy mogą ściągać kolejne numery bez opłat jedynie przez dwa miesiące, później muszą zapłacić. Mimo to koncern Murdocha otrąbia sukces - pół miliona pobrań aplikacji z AppStore po ośmiu miesiącach od premiery.

Financial Times na iPada początkowo dostępny był jedynie dla czytelników mieszkających w USA, obecnie nowe wydania ściągać mogą wszyscy. Po uiszczeniu opłat użytkownik dostaje dostęp do pełnej prenumeraty dziennika oraz dostęp do strony internetowej (która osobno również wymaga opłat).

News Corp. szturmuje tablety nie tylko swoimi sztandarowymi tytułami. W zeszłym tygodniu zadebiutował projekt "The Daily" - gazeta dostępna wyłącznie na iPada.

- Nasza oferta na iPada napotyka na potężne zainteresowanie. W ciągu czterech pierwszych miesięcy od startu "Times`a" mieliśmy 50 tys. prenumeratorów na iPada i wersję online - i to przy ponad 450 tysięcznym nakładzie gazety - mówił w wywiadzie dla Handelsblatt James Murdoch z News Corp. - Jeżeli "The Daily" odniesie sukces, moglibyśmy zająć się wysokimi kosztami druku, zbytu i energii, jakie wiążą się z gazetami drukowanymi. Mogłoby to wiele zmienić.

Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)