Notowania

Przejdź na
serwis
11.08.2009 11:01

FriendFeed w rękach Facebooka!

Facebook stał się właścicielem serwisu FriendFeed umożliwiającego wymianę treści w czasie rzeczywistym.

Podziel się
Dodaj komentarz

Facebook stał się właścicielem serwisu FriendFeed umożliwiającego wymianę treści w czasie rzeczywistym.

Facebook przejawiał zainteresowanie zakupem już od jesieni 2007 roku, zaledwie kilka tygodni po premierze FriendFeed. Głównym powodem podpisania umowy była wg obydwu stron możliwość synergii w kontekście technologii, platformy i zespołu.

Transakcja nie oznacza "śmierci" FriendFeed - będzie on działał tak jak dotychczas, nie ma też żadnych precyzyjnych planów integracji obydwu serwisów.

Kwota, jak i pozostałe szczegóły umowy nie zostaną upublicznione. The Wall Street Journal twierdzi, że Facebook wyłożył na stół prawie 50 mln dolarów (15 mln w gotówce i 32,5 mln w akcjach).

Źródło: Mashable.com

Tagi: serwis, premier, strona, akcja, umowa, technologia, platforma, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz