Notowania

Przejdź na
polska
17.02.2010 11:59

Fryzjerzy z USA będą korzystać z krakowskiego systemu zarządzania

Wczoraj wystartowała strona NeoHair umożliwiająca zarządzanie salonami fryzjerskimi. System obsługiwany przez krakowską firmę NeoPrimus obsługiwać będzie firmy polskie i amerykańskie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wczoraj wystartowała strona NeoHair umożliwiająca zarządzanie salonami fryzjerskimi. System obsługiwany przez krakowską firmę NeoPrimus obsługiwać będzie firmy polskie i amerykańskie.

System NeoHair działa online. Dane przechowywane są na wirtualnych dyskach, dzięki czemu manager salonu ma dostęp do aplikacji z każdego miejsca, a w przypadku zepsucia sprzętu dane nie będą utracone. W Polsce użytkownicy korzystający z aplikacji będą rozliczania na zasadzie abonamentu, w Stanach opłata pobierana będzie od każdej transakcji.

Plusem jest to, że na wirtualnym dysku przechowywana jest karta klienta - zapisane są zabiegi fryzjerskie jakie były wykonywane, dołączone są zdjęcia fryzur. Dzięki temu wiadomo np. jakiej farby użyto do koloryzacji (odcień, skład), czy klient ma uczulenie na jakieś substancje chemiczne, jaką fryzurę miał kiedyś – mówi Urszula Holik z Someday Interactive.

NeoHair ma pomóc właścicielom i menedżerom salonów lepiej kierować pracą stylistów, kontrolować sprzedaż, planować zamówienia i utrzymywać pozytywne relacje z klientami. Inteligentny kalendarz pozwala przypisywać różnym pracownikom różne czynności w ramach jednej wizyty, odnotowuje też przerwy związane np. z utrwalaniem koloru.

- To co stanowi wyróżnik to integracja z social media – głównie Facebookiem - oraz to, że jest to w 100% polski system, który ma charakter globalny – komentuje Holik.

System umożliwia komunikację z klientem, która odbywać się ma za pomocą modułów zastosowanych w aplikacji. Klient może rejestrować się online, dostaje przypomnienia esemesowe czy zdjęcia na Facebook. Osoby z zewnątrz nie mają dostępu do systemu.

- Nie jest to jednak system tylko dla pracodawców. Kalendarze z grafikami są dostępne dla stylistów pracujących w salonie, każdy pracownik może na bieżąco śledzić swój system prowizji, zgłaszać zapotrzebowanie na konkretne produkty itp. Nie ukrywam jednak, że z systemu najbardziej skorzystają jednak managerowie. Docelowo zakładamy również podłączenie kalendarza do Twittera salonów. Umożliwi to informowanie o wolnych godzinach w terminarzu stylistów – podkreśla Holik.

Tagi: polska, usa, praca, media, system, polski, sprzedaż, pomoc, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz