Notowania

praca
26.03.2010 14:30

Gazetowa witryna marki House

Nowa witryna House ma formę wirtualnego magazynu na temat najnowszych trendów. Połączenie prasowego układu i typografii, zdjęć oraz filmów miało przekształcić serwis w trendsetterski portal informacyjny sygnowany marką House.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nowa witryna House ma formę wirtualnego magazynu na temat najnowszych trendów. Połączenie prasowego układu i typografii, zdjęć oraz filmów miało przekształcić serwis w trendsetterski portal informacyjny sygnowany marką House.

- Layout strony głównej serwisu House.pl jest mieszanką układu gazetowego oraz stylu blogowego. Jest to związane z pojawieniem się w salonach House nowego czasopisma o trendach w modzie i muzyce - House Mag – mówi Agata Bieńko, project manager w Media Ambassador, agencji która zrealizowała projekt. Dodaje również: - W trakcie prac nad nowym serwisem wizerunkowym szukaliśmy wspólnie z klientem przede wszystkim sposobów na atrakcyjne pokazanie bardzo różnorodnych treści w ramach jednego stylu graficznego, który miał być spójny zarówno z identyfikacją marki, jak i sklepem internetowym House'a.

Układ serwisu został podzielony cztery szpalty, co – jak tłumaczy Bieńko – umożliwia wstawianie w nie różnych rodzajów treści o dowolnych rozmiarach.

- Treści mogą być między innymi zajawkami artykułów ze zdjęciami, klipami wideo, animacjami flashowymi, zdjęciami, tekstami. Redakcja serwisu zyskała pełną swobodę w wyborze i rozmieszczeniu materiałów na stronie głównej, a my zaprojektowaliśmy elastyczny i łatwo edytowalny sposób prezentacji treści – wyjaśnia project manager z Media Ambassador.

Panel administracyjny został zmodernizowany tak, aby umożliwić swobodne kształtowanie nietypowego układu serwisu. Pojawił się m.in. mechanizm umożliwiający precyzyjne umieszczenie każdego z elementów na stronie głównej (treści, zdjęć, multimediów, bannerów).

Część e-commerce (sklep.house.pl) jest z kolei bardziej ascetyczna w swojej formie. - Podczas pracy maksymalnie upraszczaliśmy stałe elementy wszystkich podstron serwisu (m.in. nagłówek, stopkę, style tekstu, przycisków, pól formularzy, itd.), tak, aby grafika była "czysta", a użytkownik mógł skupić swoją uwagę na prezentowanych treściach – mówi Agata Bieńko, która podkreśla również, że podczas projektowania priorytetami były: sprawne poruszanie się po kategoriach, intuicyjny wybór produktów i realizacja zakupów.

Tagi: praca, serwis, media, muzyka, strona, projekt, portal, film, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz