Notowania

Gdzie na spacer z psem? Wartość dodana promocji Pedigree

Agencja Euro RSCG Marketing House przygotowała dla Mars Polska kampanię "Wyciągnij smycz z PedigreeŸ".

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Euro RSCG Marketing House przygotowała dla Mars Polska kampanię "Wyciągnij smycz z PedigreeŸ".

Właściciele psów zapewne docenią miniserwis wyciagnijsmycz.pl, przygotowany przez agencję Euro RSCG Marketing House. Wygrać smycz automatyczną dla swojego czworonoga to jedno, ale nie mniej interesującym pomysłem było stworzenie w ramach strony spacerownika dla psów.

Użytkownicy sami zgłaszali miejsca, gdzie warto zabrać psa na spacer. Pozostali internauci mogli zobaczyć na mapie, gdzie ze swoimi zwierzakami spacerują inni, a - jeśli miejsce i opis przypadły im do gustu - dodać miejscu od siebie punkcik. Najlepsze miejsca posłużyły do sporządzenia rankingu miejsc spacerowych w poszczególnych miastach.

Autorzy serwisu o jego popularności wypowiadają się nieco enigmatycznie:

Jesteśmy zadowoleni z liczby uczestników, którzy brali udział w promocji. Osób, które odwiedziły stronę Spacerownika było wielokrotnie więcej niż dostępnych nagród - tłumaczy Interaktywnie.com **Bartosz Gott**, project director Euro RSCG Marketing House.

|

| |
| --- | --- | --- |

Co prawda konkurs już się skończył, ale spacerownik - przynajmniej na razie w sieci pozostanie. Tym bardziej, że okazał się chętnie odwiedzaną sekcją promocyjnego serwisu.

Znacznie więcej osób oglądało spacerownik, niż decydowało się zostawić w nim wpisy - przyznaje Bartosz Gott. - Na chwilę obecną spacerownik będzie dostępny w sieci jednak ciagle rozmawiamy z klientem na temat jego przyszłości.
Tagi: serwis, polski, strona, sieci, kampania, marketing, konkurs, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz