Notowania

rynek
05.10.2009 07:25

Genero dla KFC

Agencja interaktywna Genero przygotowała kampanię online ,,Słodkie Zakończenia" dla marki KFC, skierowaną do żeńskiej części konsumentów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna Genero przygotowała kampanię online „Słodkie Zakończenia” dla marki KFC, skierowaną do żeńskiej części konsumentów.

Narratorem serwisu www.slodkiezakonczenia.pl jest - znany z serialu „M jak Miłość” oraz show „Jak oni śpiewają” - aktor Maciej Jachowski. Każda wizyta w serwisie rozpoczyna się od „lektury” romantycznej historii dwojga kochanków, o których losach mogą zadecydować same użytkowniczki. Zgodnie z hasłem przewodnim kampanii, mogą one stworzyć własny happy end. Na osoby, które skuszą się na udział w zabawie, czeka m.in. romantyczny weekend z bliską osobą w Wenecji.

**

**

- Od początku pracy nad projektem dążyliśmy, aby zbudować maksymalnie intymny komunikat. Dlatego zdecydowaliśmy się, aby strona przywoływała skojarzenia z elegancką kawiarnią, w której kobieta może poczuć się jak na randce - powiedział Paweł Jakubowski, prezes zarządu Genero.

- Pomysł nas urzekł, ale równie ważne były dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z Genero. Agencja całym sercem zaangażowała się w prace, co widać chociażby po rekordowo krótkim czasie wykonania – ocenia Anna Bednarska, brand manager KFC.

**

**

Serwis został przygotowany na rynek polski i czeski. W kampanii wykorzystane są bannery, sondy na wybranych portalach kobiecych oraz spersonalizowane mailingi. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy CodeMedia.

Źródło: Genero

Tagi: rynek, praca, serwis, dom, polski, strona, prezes, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz