Notowania

internet
07.01.2010 10:27

GG Network otworzył nowy dział performance marketingu

W styczniu do zespołu firmy GG Network dołączyła Marta Wójcik, która objęła stanowisko Performance Media Managera, odpowiedzialnego za kampanie efektywnościowe. Firma wraz z początkiem roku ruszyła z nowym działem performance marketingu.

Podziel się
Dodaj komentarz

W styczniu do zespołu firmy GG Network dołączyła Marta Wójcik, która objęła stanowisko Performance Media Managera, odpowiedzialnego za kampanie efektywnościowe. Firma wraz z początkiem roku ruszyła z nowym działem performance marketingu.

- Nowopowstały dział performance marketingu oprócz bieżącej obsługi działań z zakresu kampanii efektywnościowych będzie zajmował się wdrożeniem systemów optymalizujących kampanie reklamowe, monitorowaniem rynku oraz rozwojem produktów reklamowych – wyjaśnia Jarek Rybus, rzecznik prasowy GG Network.

Rybus podkreśla, że powstanie nowego działu jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie kampaniami rozliczanymi za efekt. - Zwiększony popyt na performance marketing ma swoje odzwierciedlenie w raportach prezentujących udział poszczególnych modeli rozliczeń w torcie reklamowym. Wierzymy , że ten rodzaj aktywności w Internecie jest bardzo dobrym uzupełnieniem kampanii w starym, dobrym modelu, czyli CPM – dodaje rzecznik.

Stanowisko Performance Media Managera objęła Marta Wójciak. Marta ukończyła Uniwersytet Warszawski - Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Psychologii. Do tej pory związana była z siecią reklamową Adleaderem, a także z CR MEDIA, gdzie pracowała jako Performance Media Planner. Przez ostatnie miesiące pełniła funkcję Group Performance Media Managera w Interactive Marketing Partner Polska.

Marta będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z kampaniami efektywnościowymi (CPC, CPL, CPS, CPA, itp.).

Zdaniem Rybusa dzięki zmianom w GG Network klienci będą mieć możliwość wykorzystania potencjału społeczności GG Network oraz skuteczności produktów reklamowych. - To w znaczący sposób wzmocni kampanie emitowane dotychczas na pozostałych portalach internetowych. Dla przypomnienia dzienny zasięg banera reklamowego w oknie rozmowy to 3,8 mln unikalnych użytkowników oraz średnio 100 tysięcy kliknięć – komentuje Rybus.

Źródło: GG Network

Tagi: internet, rynek, media, raport, projekt, marketing, kampania, portal, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz