Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
21.01.2009 00:00

Glossy Media współpracuje z o2.pl

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych: Pudelek.pl, Kafeteria.pl, Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.pl Kuchnia oraz Samosia.pl.

Współpraca z o2.pl jest przykładem, że Glossy Media to rzeczywiście nowa jakość na polskim rynku sieci reklamy internetowej. Działamy ponad "podziałami", ponieważ chcemy zapewnić marketerom i domom mediowym różnorodną powierzchnię reklamową o dużym zasięgu, na której będą emitowane reklamy skierowane do kobiet. Cieszymy się, że wydawcy doceniają nasze wysiłki w tym kierunku oraz naszą politykę współpracy z serwisami. - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.

Glossy Media ma w swoim portfolio dobrze zaprojektowane produkty w kategorii, w której tradycyjnie jesteśmy mocni, zarówno poprzez serwisy premium, jak i rozrywkowe o profilu kobiecym. Mariaż oferty serwisów z dotychczasowego portfolio Gazeta.pl i o2.pl pozwoli sięgać po większe budżety z rynku internetowego, ale może być też argumentem w rozmowach z klientami, którzy większość budżetów zostawiają w TV - mówi Filip Hołowczyc, dyrektor biura reklamy o2.pl.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która będzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety: Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Wszystkie witryny wchodzące obecnie w skład portfolio Glossy Media mają łączny zasięg ponad 56% w kategorii Kobieta (Dane: Magapanel PBI/Gemius, październik 2008). Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, sieć współpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl.

Sieć reklamy Glossy Media wystartowała w listopadzie 2008 r. Jest projektem segmentu Internet Agory niezależnym od działu sprzedaży internetowej.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: media, sieć, produkty, reklamy, sieci, kuchnia, serwisy, współpraca, jakość, współpracuje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz