Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
13.10.2010 14:57

Golden Submarine wydziela dział marketingu w social media

W skład zespołu wchodzą Magdalena Kurylak z działu strategii, Cezary Różański z działu badań i analiz oraz Leszek Siporski z działu technologii.

Podziel się
Dodaj komentarz

W skład zespołu wchodzą Magdalena Kurylak z działu strategii, Cezary Różański z działu badań i analiz oraz Leszek Siporski z działu technologii.

Ze względu na ciągłe, duże zainteresowanie zarówno marketerów jak i konsumentów mediami społecznościowymi, naturalnym krokiem było wyłonienie wśród naszych pracowników grupy, która będzie specjalizować się w tej tematyce. Dzięki temu pracujące z nami marki mają pewność, że proponowane przez nas aktywności są zawsze dobrze zaplanowane i zgodne z aktualnymi zasadami poszczególnych serwisów – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.

Do zadań zespołu należy analiza, przygotowanie strategii oraz realizacja działań marketingowych w społecznościach internetowych dla klientów agencji.

Dotychczas agencja prowadziła działania w mediach społecznościowych dla takich klientów jak: Kotlin, Novo, Skoda Auto Polska, Warka i Volkswagen.

Przy okazji wydzielenia nowego działu, GoldenSubmarine zaprezentowała również własną inforgrafikę dotyczącą mediów społecznościowych w Polsce. Rysunek przedstawia polskie firmy działające na Facebooku oraz ich aktywność. Badania agencji trwały trzy tygodnie, a oto wnioski:

Tagi: polska, media, auto, polsce, marki, prezes, badania, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz