Notowania

Przejdź na
praca
16.10.2009 08:43

Google Analytics, statystyki, badania jakościowe - warsztaty

W dniach 26-27 listopada 2009 w Warszawie odbędzie się szkolenie ,,Kompleksowa analityka webowa. Google Analytics, statystyki, badania jakościowe" organizowane przez CONCEPT LABS.

Podziel się
Dodaj komentarz

W dniach 26-27 listopada 2009 w Warszawie odbędzie się szkolenie „Kompleksowa analityka webowa. Google Analytics, statystyki, badania jakościowe“ organizowane przez CONCEPT LABS.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tajnikami analityki webowej - dostępnymi badaniami jakościowymi i Google Analytics. Uczestnicy dowiedzą się jak odpowiednio wykorzystać zebrane dane, aby poprawić wyniki oglądalności i dochody serwisu www oraz zaprojektować skuteczniejsze działania marketingowe.

Zajęcia poprowadzi Piotr Poznański - trener, konsultant, autor ponad pięćdziesięciu publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Poznański pracował zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (Hewlett-Packard, Solidex). Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Allegro, Empik.com. Obecnie pracuje w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International w Londynie.

W trakcie interaktywnych warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
- jak stworzyć i zarządzać kompleksowym web analytics we własnej firmie
- jak analizować zachowania użytkowników serwisu www
- jak dobierać techniki badań jakościowych (usability, badania ankietowe) do wsparcia danych z Google Analytics
- jak mierzyć i analizować rezultaty kampanii reklamowych za pomocą Google Analytics
- jak wykorzystać zebrane dane do zaprojektowania skuteczniejszych działań marketingowych.

Cena szkolenia:
• 2 252,00 zł netto zw. z VAT - first minute (zamówienie do 26.10.2009)
• 2 650,00 zł netto zw. z VAT (zamówienie po 26.10.2009)
Ceny obejmują - udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Patronat medialny nad szkoleniem objęło Interaktywnie.com.

Źródło: Concept Labs

Tagi: praca, serwis, pkn, vat, materiały, pomoc, strona, warszawa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz