Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Google przejmuje On2 Technologies i poszerza ofertę platform reklamowych

0
Podziel się:

Po sześciu miesiącach udało się zakończyć wykup On2 Technologies i prace nad nową wersją platformy reklamowej DoubleClick. Platforma oferować będzie rozbudowane narzędzia do publikacji i zarządzania treściami reklamowymi w sieci.

Google przejmuje On2 Technologies i poszerza ofertę platform reklamowych

Po sześciu miesiącach udało się zakończyć wykup On2 Technologies i prace nad nową wersją platformy reklamowej DoubleClick. Platforma oferować będzie rozbudowane narzędzia do publikacji i zarządzania treściami reklamowymi w sieci.

Z inicjatywą wykupu On2 Technologies - firmy projektującej technologie kodeków wideo, Google wyszło już jesienią ubiegłego roku. W sierpniu padła propozycja przejęcia na 106,5 mln dolarów w udziałach Google, jednak na decyzję udziałowców On2 Technologies potentat z Mountain View musiał poczekać do 17 lutego. Dwa dni później Google opublikowało oświadczenie, w którym potwierdzono przejęcie o wartości 124,6 mln.

Przejęcie On2 Technologies jest kolejnym krokiem Google na drodze do ulepszania swojej oferty wideo w sieci. Dzięki technologiom On2 Google będzie mogło rozbudować internetową platformę wideo i poszerzyć ją o nowe funkcjonalności.

W ramach dalszych prac nad produktami z branży reklamowej, Google wypuściło również na rynek nową wersję platformy do publikacji treści reklamowych - DoubleClick for Publishers (DFP). W ogłoszonej wczoraj notce prasowej przedstawione zostały nowe funkcjonalności w ramach platformy DFP, otrzymała ona również nowe logo. Narzędzie ma zastąpić obecne produkty Google, przeznaczone do publikacji reklam: DoubleClick's DART for Publishers oraz Google Ad Manager. Nowa platforma ma oferować:

  • nowy interfejs, umożliwiający szybszą pracę i mniejszą ilość błędów;
    • znacznie bardziej szczegółowe raportowanie i prognozowanie;
    • wyspecjalizowane algorytmy, ułatwiające zarządzanie treściami;
    • nowy, otwarty, publiczny interfejs API, który umożliwia tworzenie i integrowanie własnych aplikacji z platformą DFP lub też aplikacji stworzonych specjalnie dla DFP przez podmioty zewnętrzne (m.in. narzędzia do sprzedaży, zarządzania zamówieniami, kontroli obiegu dokumentów);
    • integracja z nowym narzędziem "dynamicznej alokacji" DoubleClick Ad Exchange, które umożliwia maksymalizację zysków z reklam poprzez otwieranie przestrzeni reklamowej dla ofert z wielu sieci reklamowych.

Platforma DFP będzie oferowana w dwóch wersjach: dla dużych podmiotów, obecnych odbiorców produktu DART for Publishers (sieci społecznościowe, portale rozrywkowe, portale informacyjne itd.) oraz Small Business - prostej wersji darmowej, do której zostanie zaktualizowany obecny Google Ad Manager.

Rozbudowana platforma DFP oferowana będzie wraz z AdSense i DoubleClick Ad Exchange w pakiecie produktów Google, przeznaczonych do kompleksowej obsługi podmiotów publikujących w sieci treści reklamowe.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)