W serwisie społecznościowym ruszyła kampania promująca serial "Gotowe na wszystko". Użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest wyznanie grzechów. Ponadto reklamy serialu pojawią się w sieci, między innymi na Filmwebie i WP.pl.
W pierwszej fazie konkursu, która rozpoczęła się po premierze serialu, w poniedziałek 29 listopada, zadaniem uczestników zabawy jest wpisanie grzechu wybranej bohaterki serialu po emisji każdego kolejnego odcinka. Raz w tygodniu, przez miesiąc, autorki najciekawszych opisów grzechów gotowych na wszystko zostaną nagrodzone, m.in. bransoletkami Pandora, voucherami do perfumerii oraz gadżetami FOX Life.
Z kolei w drugim etapie konkursu internautki muszą wypisać własne grzechy. Każdy grzech trafi anonimowo lub nie (opcja do wyboru) do galerii grzechów, gdzie będzie widoczny dla wszystkich użytkowników. Autorzy najciekawszych grzechów również będą mogli wygrać nagrody. Aplikacja "Gotowych na wszystko" jes aktywna od 29 listopada przez 23 tygodnie, natomiast każdy z etapów konkursu będzie trwał przez 4 tygodnie.
Ponadto Artegence przygotowała kreację na potrzeby kampanii w mediach: reklamy wideo pojawią się w portalu filmowym Filmweb, sieci ARBOnetwork oraz w Wirtualnej Polsce. Celem działań jest zwiększenie oglądalności siódmej serii serialu. Grupą docelową promocji są kobiety w wieku 25-39 lat, mieszkanki dużych i średnich miast.
Za zakup mediów do kampanii był odpowiedzialny dom mediowy MediaCom Warszawa.