Notowania

chcą
12.04.2012 06:08

Gracze nie chcą płacić. Jak zarobić na wirtualnych dobrach?

Już za dwa lata na wirtualne dobra w grach wydamy 14 miliardów dolarów. To bardzo łakomy kąsek, dlatego firmy tworzące gry w sieci rosną jak grzyby po deszczu. Twórcy aplikacji często zapominają jednak, że gracz zapłaci za wirtualne dobra tylko jeśli będą dla niego przedstawiać realną wartość.

Podziel się
Dodaj komentarz

Płacenie za wirtualne dobra w grach nie jest jeszcze zbyt częstą praktyką. Firmy tworzące takie aplikacje niechętnie dzielą się danymi, ale próbując pokazać przykład - choćby Facebooka, który uchyla rąbka tej tajemnicy w tej kwestii- gracze płacący za nowe stroje, inne rodzaje budynków lub specjalną broń są w przerażającej mniejszości. - W grach internetowych płacących graczy jest od kilku do kilkunastu procent z grona aktywnych użytkowników. Trochę wyższy... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: chcą, sieci, dolar, broń, budynek, gry, lata, internetowych, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz