Notowania

polski
18.01.2011 11:53

Groupon w Polsce: kupują głównie kobiety

Tysiąc ofert usług kosmetycznych, 500 ofert gastronomicznych, tyle samo sportowych i kulturalnych, ponad 2 miliony użytkowników w Polsce. Wśród kupujących na Grouponie dominują kobiety, które korzystają przede wszystkim z rabatów na usługi pielęgnacji urody.

Podziel się
Dodaj komentarz
(fot. SXC.hu/ahylton/CC)

Tysiąc ofert usług kosmetycznych, 500 ofert gastronomicznych, tyle samo sportowych i kulturalnych, ponad 2 miliony użytkowników w Polsce. Wśród kupujących na Grouponie dominują kobiety, które korzystają przede wszystkim z rabatów na usługi pielęgnacji urody.

Od startu w kwietniu 2010 roku zespół Groupona powiększył się z kilku do ponad stu pracowników, z jednego miasta do 11 miast w całej Polsce. Pierwszą ofertę - restaurację sushi - kupiło 367 osób.

W październiku 2010 roku polski Groupon odwiedziło 2,3 miliona realnych użytkowników. Serwis wzbił się na trzecią pozycję w Megapanelu w ciągu trzech miesięcy. W kategorii e-commerce stoi na podium, jeśli utrzyma wzrostowy trend, to w ciągu 2-3 miesięcy prześcignie Nokaut.

Wśród ofert dla kobiet królowały salony fryzjerskie, SPA i depilacja laserowa. Popularnością cieszyła się też stomatologia estetyczna - zwłaszcza czyszczenie i wybielanie zębów. Rekordowy rabat w wysokości 14 tysięcy złotych na ofertę zabiegów kosmetycznych przyznał salon La Beaute Clinique w Warszawie. Z oferty skorzystało ponad tysiąc internautów w ciągu dwóch dni.

Hitem 2010 roku, wśród wszystkich użytkowników, było sushi i kuchnia włoska, a najpopularniejszymi restauracjami okazały się portugalska Portucale z Warszawy i Dom Sushi z Trójmiasta. Z ofert spędzania wolnego czasu, poza gastronomią, popularnością cieszyła się turystyka.

Na świecie Groupon zanotował ponad 400-procentowy wzrost wartości transakcji. W połowie 2010 roku wartość ta wynosiła 1,2 miliarda dolarów, podczas gdy rok wcześniej kwota ta nie przekraczała 300 milionów. W serwisie zarejestrowanych jest ponad 35 milionów użytkowników.

Tagi: polski, dom, serwis, polsce, kuchnia, wzrost, rok, usługi, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz