Notowania

microsoft
11.01.2010 13:15

Grupa ADV przejmuje agencję reklamową

Grupa ADV podpisała umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 80% udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT.

Podziel się
Dodaj komentarz

Grupa ADV podpisała umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 80% udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT.

8 stycznia 2010 r. do Grupy ADV dołączyła agencja marketingu zintegrowanego MAT. - O zamierzeniach związanych z rozwojem naszych kompetencji w kierunku rozwiązań BTL informowaliśmy już przeszło rok temu. Odbyliśmy wiele spotkań, które miały doprowadzić nas do pożądanej akwizycji – mówi wiceprezes zarządu Grupy ADV, Konrad Pankiewicz.

Agencja MAT istnieje od 12 lat. Z butiku kreatywnego wraz z rozwojem swoich kompetencji stała się agencją marketingu zintegrowanego świadcząc swoje usługi między innymi dla takich klientów jak: Fritolay, Henkel, Iveco, PTK Centertel (Idea i Orange), Reebok, Sony Ericsson i Unilever. W minionym roku zespół MAT rozpoczął współpracę z firmami: Adidas, Electronic Arts (The Sims 3, FIFA, Need for Speed), Funai, Microsoft, Reckitt Benckiser oraz Sony.

- Do chwili obecnej nie posiadaliśmy tak rozległych kompetencji w zakresie komunikacji interaktywnej, jakie mają spółki z Grupy ADV. Jestem przekonany, że wzajemna wymiana know-how pomiędzy MAT, a pozostałymi spółkami Grupy pozwoli znacznie szybciej zrealizować nasz wspólny cel, jakim jest stworzenie organizacji świadczącej we wszystkich możliwych kanałach komunikacji zintegrowanej usługi marketingowe zarówno w obszarze strategii, kreacji i planowania mediów jak i realizacji – mówi Sławomir Matul, prezes zarządu agencji MAT.

Źródło: ADV.pl

Tagi: microsoft, prezes, marketing, umowa, agencja, usługi, rok, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz