Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
serwis
28.10.2009 08:12

Grupa Sport24.pl w sieci SPORTonline

Grupa Sport24.pl, która należy do Platformy Mediowej Point Group, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączyła do reklamowej sieci tematycznej SPORTonline.

Podziel się
Dodaj komentarz

Grupę Sport24.pl tworzą dwa serwisy internetowe: Sport24.pl oraz Pilka24.pl. Obydwie witryny wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group. Ich miesięczny zasięg to 165 tys. real users i 6 milionów odsłon (dane Megpanel, 08.2009). W ramach współpracy z Cormedia serwisy te wejdą do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline.

Sport24.pl to serwis tworzony przez kibiców. Redakcję Sport24.pl tworzy ponad 120 osób, kibiców i pasjonatów sportu, którzy każdego dnia przygotowują nowe materiały i informacje z obszaru wielu różnych dyscyplin sportowych. Drugim serwisem Grupy Sport24.pl jest skierowany do fanów piłki nożnej serwis Pilka24.pl. Podobnie jak Sport24.pl witryna pod kątem treści budowana jest głównie przez użytkowników.

- Grupa24.pl to silny gracz w swoje kategorii za którym stoi PMPG. Cieszę się z rozpoczęcia współpracy między nami. Obydwa nowe serwisy będą bardzo istotnym wzmocnieniem dla naszego sportowego portfolio - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: serwis, materiały, sieci, sport, dane, grupa, platforma, dyrektor, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz