Notowania

sieć
01.06.2009 18:10

H&M przeciwko AIDS

Sieć sklepów H&M uruchomiła w Szwecji kampanię na rzecz zwiększania świadomości i zbierania funduszy na walkę z AIDS.

Podziel się
Dodaj komentarz

Sieć sklepów H&M uruchomiła w Szwecji kampanię na rzecz zwiększania świadomości i zbierania funduszy na walkę z AIDS.

W ramach projektu Fashion against AIDS, H&M wypuścił specjalną kolekcję t-shirtów, zaprojektowanych przez muzyków z całego świata (m.in. Tokio Hotel, Cyndi Lauper). Witryna internetowa nie jest zbyt rozbudowana i opiera się głównie na prezentacji artystów, wraz z ich projektem odzieży.

Próba wywołania efektu wirusowego wspierana jest generatorem avatarów - bądź co bądź - bardzo nietypowych. Każdy stworzony i zapisany avatar umieszczany jest też automatycznie w specjalnej galerii w serwisie Facebook.

Dodatkową rozrywkę stanowić może narzędzie pozwalające tworzyć krótkie ścieżki dźwiękowe, sklejone z bitów przyporządkowanych do każdej gwiazdy.

Za realizację tej kampanii odpowiadają agencje Great Works oraz Isotop.

Źródło: Adverblog

Tagi: sieć, facebook, hotel, internetowa, aids, gwiazdy, tokio, agencje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz